Rada Programowa Przedsiębiorców

Rada Programowa Przedsiębiorców

W skład Rady Programowej Przedsiębiorców 
przy Wielozawodowym Zespole Szkół w Zatorze wchodzą:

1.inż.Krupnik Jan –Prezes Protechu sp .z o.o -Zator
2.Sałaciak Franciszek-Prezes Stowarzyszenia Doliny Karpia-Zator
3.Węda Katarzyna –Właścicielka Zakładu fryzjersko – kosmetycznego -Zator
4.inż Mol Damian –Właściciel -RM AUTO-SERWIS–Zator
5.mgr Mol Tomasz- Właściciel –RM AUTO-SERWIS -Zator
6.mgr inż. Zarzycki Wojciech-Konstruktor Argo-Hytos -Zator
7.mgr inż. Płonka Łukasz-Główny konstruktor Argo-Hytos -Zator
8.lic.Kozioł Bartłomiej-Manager Obiektów Gastronomicznych Zatorland-Zator
9.mgr Marta Bies –dyrektor WZS-Zator

Celem Rady Programowej jest stworzenie j platformy wymiany poglądów dotyczących przede wszystkim jakości kształcenia, a także do tworzenia warunków do głębszego powiązania środowiska szkolnego  z zakładami pracy, władzami regionu, instytucjami branżowymi oraz z innymi podmiotami zatrudniającymi adeptów z szeroko pojmowanej branży turystycznej, gastronomicznej, informatycznej, budowlanej i mechanicznej.

Rada ma na celu:
– wypracowanie zmian w programach kształcenia uczniów,
– określenie profilu ,sylwetki absolwenta na kierunkach prowadzonych przez WZS, który sprosta oczekiwaniom zarówno Pracodawców jak i obecnego rynku,
– określenie optymalnego sposobu doboru praktyków do prowadzenia zajęć,
– określenie sposobów ustalenia ścieżki kształcenia na kierunkach prowadzonych przez szkołę , tak, aby umiejętności, wiedza i kompetencje nabywane przez uczniów były zgodne z oczekiwaniem Pracodawców i przedstawicieli otoczenia gospodarczego,
– podtrzymywanie relacji z przedstawicielami firm będących członkami Rady Pracodawców oraz dotychczasowymi partnerami biznesowymi,
-umacnianie wizerunku WZS w Zatorze jako szkoły nowoczesnej, praktycznej,otwartej na współpracę z biznesem.
-kształtowanie wraz z pracodawcami sylwetek absolwentów, opracowywanie nowych kierunków kształcenia uczniów oraz korygowanie realizowanych już programów.

Formy współpracy pracodawców z WZS, mogą przybrać kształt m.in.:
-wspólnie organizowanych, seminariów oraz innych form kształcenia i wymianyopinii i wiedzy w zakresie kształconych w szkole kierunków,
-ewolucji obecnego systemu praktyk uczniowskich w dłuższe staże i indywidualne formy pracy z uczniami WZS.

{backbutton}

Facebook